چی بپوشم لباس خواستگاری مردانه

مراسم خواستگاری یکی از مهم‌ترین مراسماتی است که آقایان باید قبل از ازدواج در آن شرکت ‌کنند، این مراسم نوعی معارفه محسوب می‌شود و به همین دلیل نوع لباسی که می‌پوشید نشان دهنده شخصیت و سبک زندگی شما است، ممکن است بسیاری از افراد قبل از رفتن به خواستگاری سوال کنند، در خواستگاری چه لباس هایی بپوشیم؟ در ادامه با ما باشید:

در خواستگاری چه لباسی بپوشیم؟

کت و شلوار مناسب

قبل از رفتن به مراسم خواستگاری، استفاده از یک کت و شلوار مناسب و سنگین بسیار مهم است. می‌توانید کت و شلواری اسپرت یا کلاسیک را انتخاب کنید، اما حتماً به فصل مناسب بودن آن دقت کنید و از خرید لباس‌های غیر مناسب خودداری کنید. همچنین رنگ و مدل لباس نیز باید با دقت انتخاب شود. بیشتر آقایان امروزه ترجیح می‌دهند کت و شلوارهای ساده و با یقه بزرگ و شلوار راسته را در جلسه خواستگاری خود استفاده کنند. اما کت و شلوارهای اسپرت نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

کیفیت و رنگ پیراهن

همچنین پیراهنی که با کت و شلوارتان ست شود را با دقت انتخاب کنید. پیراهن‌های رنگ روشن و بدون طرح برای این موقعیت مناسب هستند و از پوشیدن پیراهن‌های شلوغ و طرح دار پرهیز کنید. همچنین به نوع یقه پیراهن نیز دقت کنید و پیراهنی با یقه‌های مردانه یا خرگوشی انتخاب کنید. همچنین سایز لباس را با دقت انتخاب کنید و از پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد پرهیز کنید.

جوراب مناسب

جوراب مهمترین تاثیر را روی استایل و پوشش شما می‌گذارد، شاید تاکنون به این نکته دقت نکرده باشید ولی جوراب‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردارند و آقایان باید در هنگام رفتن به جلسه خواستگاری بهترین و مرغوب ترین نوع آن را تهیه نمایند. دقت به جنس و رنگ جوراب از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که اگر بهترین و کت و شلوار یا پیراهن را بپوشید و از جوراب مناسب استفاده نکنید، این کار باعث اعمال تاثیر منفی روی زیبایی و جذابیت استایل شما می‌شود.

اکسسوری مهمترین بخش

استفاده از اکسسوری‌های شیک و مناسب می‌تواند نقش مهمی در افزایش جذابیت ظاهری و تکمیل استایل شما داشته باشد، شما باید در شب خواستگاری خود در کنار استفاده از لباس‌های شیک، از اکسسوری‌های مناسب نیز استفاده کنید به طوری که با نوع استایل و رنگ لباس‌های شما همخوانی داشته باشد.
استفاده از کمربند، کروات، کفش یا ساعت متناسب از مهم ترین مواردی است که آقایان در شب خواستگاری باید به آن دقت داشته و بهترین رنگ و مدل آن را انتخاب کنند. از استفاده همزمان کمربند و کراوات تیره با کت و شلوار روشن پرهیز کنید، بهتر است کفش، کمربند، ساعت و جوراب شما با پیراهن و کت و شلوارتان تناسب بیشتری داشته باشد.

در خواستگاری چی نپوشیم؟

در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از موارد زیر برای خاستگاری استفاده نکنید

در شب خواستگاری خود، از پوشیدن تیشرت‌های آستین کوتاه یا شلوار لش خودداری کنید، بهتر است از لباس‌های رسمی و مردانه ذکر شده استفاده کنید. شما باید برای جلب نظر خانم‌ها و جلوگیری از ایجاد تاثیر منفی در نظر آنها از پوشیدن لباس‌های اسپرت، تیشرت آستین کوتاه، شلوار جین یا لش پرهیز کرده و فقط لباس‌های رسمی و موجه استفاده نمایید.

به دلیل حساسیت بالایی که جلسه اول خواستگاری در رابطه با آشنایی شما با طرف مقابل و خانواده او دارد، در نتیجه اولین نکته‌ای که به چشم می‌خورد نوع لباسی است که پوشیده اید، به همین دلیل سعی کنید از لباس‌های رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کرده و سراغ لباس‌های راحتی یا ورزشی نروید.

نتجه گیری

استفاده از یک لباس مناسب برای آقایان در شب خواستگاری از مهمترین مواردی است که آنها باید به آن توجه کرده و لباسی مناسب با استایل و نوع بدن خود بپوشند. این لباس می‌تواند جلوه خوبی از آنها به نمایش گذاشته و نشان دهنده شخصیت آنها باشد. بهتر است در روز خواستگاری تنبلی نکنید و بهترین و موجه‌ترین لباس را استفاده کنید.

پوشیدن لباس‌های شیک و موقر می‌تواند نشان از اعتماد به نفس و زیبایی باطن شما باشد، دقت کنید که علاوه بر لباس‌ شیک، شما باید از یک جفت جوراب مناسب بر اساس رنگ کفش و کت و شلوار خود استفاده کنید. جوراب‌هایی را انتخاب کنید که زیاد ضخیم یا نازک نباشند علاوه بر این، از پوشیدن جوراب‌های کوتاه یا کالج نیز جداً خودداری کنید.

درباره‌ی seyran

همچنین ببینید

لباس زمستانی مردانه

لباس زمستانی مردانه

اینجایید که به شما بگوییم بهترین استایل برای آقایان است و یک راهنمای کلی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare